Bizum | Estatuko segurtasun-indarretara jo ezazu informazio guztiarekin salaketa jartzeko
Volver al blog
Seguridad y protección en tus pagos

Segurtasuna eta babesa zure ordainketetan

Bizum, banku-kanalek bakarrik eskaintzen duten zerbitzua da, eta, beraz, bertako segurtasun-sistemek babesten dute erabat. Transferentzia zure bankuak agintzen du beti, eta haiek dira zu zarela egiaztatzeaz arduratuko direnak.

Zerk egiten du Bizum seguru izatea?

Banku-ingurunea

Zure bankuko aplikazioan dago, horrek dakarren guztiarekin, batez ere zure erakundeak eskaintzen dizkizun ohiko segurtasun-berme eta -neurriekin zerikusia duen guztiarekin.

Araudia betetzea

Segurtasun-araudi guztiak betez sortu zen, bai Europako araudiak, baita Espainiakoak ere. Zure segurtasuna hobetzera emango duen edozein eguneratze edo berrikuntza ezartzearen alde gaude.

Ongi informatutako komunitatea

Gure komunitateari informazioa ematen diogu, eta segurtasun-aholkuak eta gure erabiltzaileak babestuta edukitzeko jarraibideak ematen dizkiogu beti.

Ohiko zalantzak

Hartzailearen zenbakia okerra da

Hartzaileak ez du dirurik jasotzen

Zer gertatzen da hartzailearen zenbakia okerra bada?

Bizum transferentziak bezala funtzionatzen du. Horregatik, telefono-zenbakia zuzena dela egiaztatzea garrantzitsua da, behin bidalketa bat onartuta izan denean (segurtasun-faktorea) atzera botatzeko aukerarik ez dagoelako. Hartzailez nahastu bazara, eragiketa atzera egiteko eska diezaiokezu zure bankuari.

Aholkuak

Zenbakia zure kontaktuetan sar ezazu

Gorde telefono-zenbakia zure kontaktuetan, akatsik gerta ez dadin

Hartzailearen datuak berrikus itzazu

Eragiketa balioztatu aurretik datuak zuzenak direla baiezta ezazu. Hartzailearen goitizena kontsultatzeko aukera izango duzu, bi abizenen eta izenaren inizialekin osatuta dago (Datuak Babesteko Legea betez).

Prozedura

Hartzaileari itzulketa eskatu

Ahal izanez gero, hartzailearekin harremanetan jar zaitez itzulketa eskatzeko.

Zure bankuari laguntza eskatu

Zure erakundeari eskatu Bizum eragiketa atzera bota nahi duzula hartzailez nahastu zarelako. Prozesua hasteko, eragiketari buruzko datu guztiak eman beharko dituzu (telefonoa, data eta zenbatekoa, banku-kontuko mugimenduaren xehetasunak).

Zer gertatzen da hartzaileak dirurik jasotzen ez badu?

Transakzio guztiak erregistratuta geratzen dira; beraz, jarraipena egin daiteke eta zer egoeratan dagoen ikus daiteke. Akats puntuala izan daiteke; beraz, ordu batzuk igarota zer egoeratan dagoen kontsultatzea komeni da.

Zure bankuarekin harremanetan jar zaitez

Eragiketa berrikus dezaten, egoera zein den ikus dezaten eta arazoa konpontzeko beharrezkoak diren ekintzak egin ditzaten. Horretarako, eragiketari buruzko datu guztiak eman beharko dituzu (telefonoak, data eta zenbatekoa, banku-kontuko mugimenduaren xehetasunak).

Iruzurrak eta maulak saihestu itzazu

Bizum-ek segurtasun-bermerik handiena eskaintzen du, Europar Batasunak eta Espainiako legeriak araututako estandarren arabera. Zure bankuaren bidez Bizum-ekin transakzioa modu seguruenean egiten da, bankuak balioztatzen duelako eragiketa. Jarraitu itzazu gure aholkuak babestuta egon zaitezen.

Partikularren arteko erosketak:

  • Saltzailearen fede onaz eta gangen susmoaz ziurtatu zaitez.
  • Saltzailea zu bazara, dirua jasotzen ari zarela ziurtatu zaitez eta ez eskaera bat.

Saltokietan erosketak:

  • Egiazta ezazu webgunea konfiantzazkoa dela.
  • Entregatzeko eta itzultzeko dauden baldintzak saltoki bakoitzarekin kontsultatu beharko dituzu.

Zer egin behar da iruzur bat jasan bada?

Estatuko segurtasun-indarretara jo ezazu informazio guztiarekin salaketa jartzeko. Haiek dagokion informazioa eskatuko digute, gure sistemetan erregistratuta geratuko da, ikerketa judizialean aurrera egiteko.