XERAIS

1. Que é Bizum?

Bizum é a nova solución de pagamentos a través de móbil de conta a conta que permite enviar e recibir fondos en tempo real. Actualmente serve para realizar pagamentos entre particulares e tamén, agora podes facer doazóns a diferentes ONGs. En todo caso, estamos traballando sen descanso para ofrecer moi rápido tamén a opción de pagamento en comercios electrónicos e, máis adiante, estendelo aos físicos. Trátase dun servizo impulsado pola banca española que conecta as contas bancarias actuais dos clientes vinculándoas ao seu número de teléfono móbil (non é necesario coñecer ningún código IBAN).

2. Que bancos teñen Bizum?

Case todos os bancos ofrecen Bizum, pode consultar a lista completa aquí

3. Que requisitos hai para poder utilizar Bizum?

Abonda con dispoñer de conta bancaria (IBAN) en España con calquera das entidades que ofrecen o servizo e dun número de teléfono móbil.

4. Onde o podo atopar?

Dependendo da entidade, poderá estar dentro da súa aplicación xeral de móbil, dentro da wallet ou dentro da súa banca electrónica.
ENTIDADE LOCALIZACIÓN
CAIXABANK Caixabank Pay
|
BBVA BBVA
|
SANTANDER Santander y Santander Wallet
|
SABADELL Sabadell Wallet
|
BANKIA Bankia y Bankia Wallet
|
POPULAR Popular
|
KUTXA BANK KutxabankPay
|
GRUPO COOPERATIVO Ruralvía Pay
|
UNICAJA UniPay Unicaja
|
IBERCAJA Ibercaja Pay
|
GRUPO CAJAMAR /BCC Yopago
|
ABANCA ABANCA Pay
|
BANKINTER Bankinter Móvil
|
LIBERBANK LiberBank Pay
|
LABORAL KUTXA LK Pay
|
EVO Evo Bizum y Evo Banco Móvil
|
EUROCAJA RURAL Ruralvía pay
|
CAJA DE INGENIEROS Caja de Ingenieros Banca MÓVIL
|
MEDIOLANUM Mediolanum Wallet
|
CAJA ALMENDRALEJO Cajalnet
|
CAJA SUR CajaSur Pay
|
ESPAÑA DUERO EspañaDuero Pay
|
IMAGINBANK ImaginPay
|
OFICINADIRECTA Oficinadirecta.com
|
OPENBANK Openbank - Banco Online
|
PASTOR Pastor
|
DEUTSCHEBANK Db Pay
|
En todo caso, para un maior detalle, animámoste a premer sobre o logo do teu banco para consultar no seu web máis información sobre a localización do servizo Bizum.

5. Podo usalo se son autónomo?

Desafortunadamente, Bizum non está dispoñible para o seu uso como profesional, pero si pode facelo para o seu uso persoal como privado.

6. Podo usalo se son menor de idade?

Esta cuestión depende de cada entidade bancaria, polo que che animamos a contactar co teu banco para que che informe deste tema.

7.Podo facerlle un Bizum a unha persoa cunha conta no estranxeiro? E se ten un teléfono estranxeiro?

Aínda que nos encanta viaxar ao estranxeiro, o servizo de Bizum aínda non está dispoñible para contas bancarias de España. Respecto do teléfono, Bizum non ten ningunha restrición, polo que non habería problema por facerlle un Bizum a móbiles estranxeiros que teñan asociada unha conta bancaria española.

8. Podo facerlle un Bizum a unha persoa que non dispoña do servizo?

convidándoo a unirse a este gran servizo. Non obstante, ten en conta o seguinte: Se o teu Bizum era para enviar diñeiro, o teu envío quedará en estado pendente ata que o destinatario se rexistre, momento no que se realizará o envío. Se, tras dous días desde a data de envío, o destinatario non se rexistra, a operación cancelarase automaticamente. Se o teu Bizum era para solicitar diñeiro, a túa solicitude quedará en estado pendente ata que o destinatario conteste. Se, tras sete días desde a data de envío, o destinatario non se rexistra, a operación cancelarase automaticamente. Ademais, en ambos os casos, sempre terás a opción de cancelar o envío ou a solicitude pendente que realizaches dentro de Bizum.
TÉCNICAS ou de USO

9. Podo ter un teléfono asociado a dúas contas dun ou de diferentes bancos?

Un número de teléfono unicamente pode rexistrarse a un único número de conta bancaria (IBAN). Non obstante, podes cambiar de conta seleccionada e de banco tantas veces como queiras.

10. Podo cambiar o meu Bizum de entidade? 

Por suposto! Ademais, é doado e sinxelo. Tan só entra na aplicación da entidade á que queiras cambiar e, ao intentar acceder á área Bizum, sairache unha mensaxe preguntándoche se desexas realizar o cambio dunha a outra.

11. Estou dado de alta en Bizum cunha entidade, podo ter Bizum con outra entidade ao mesmo tempo?

Bizum é monógamo, polo que unicamente podes estar cunha entidade ao mesmo tempo. Iso si, podes cambiar tantas veces como queiras ;) Co mesmo número de teléfono pode estar en Bizum só a través dunha entidade e, con varias, se ten máis dun número

12. Podo asociar máis dun número de teléfono a unha mesma conta?

Sen problema. Se, por exemplo, a túa parella e ti utilizades unha mesma conta bancaria, non hai problema para que ambos vos deades de alta en Bizum asociando o móbil de cada un á mesma conta bancaria.

13. Onde podo atopar unha guía de usuario de Bizum?

Mellor que unha guía, proporcionámosche un vídeo informativo.

14. Mandei un envío/solicitude de diñeiro a un amigo, cando lle chega o diñeiro?

O envío de Bizum é inmediato, polo que lle chegará á conta do destinatario en menos de 5 segundos. Por se acaso, sempre enviamos unha notificación ao receptor do diñeiro para confirmar a súa correcta recepción. En caso da solicitude, o destinatario terá 7 días para aceptala ou rexeitala.

15. Que pasa se, cando o meu amigo acepta o envío/solicitude, eu non dispoño de fondos na conta do meu banco?

Por desgraza, neses casos a transferencia non se poderá completar e cancelarase automaticamente. Terás que volver facerlle un Bizum ao teu amigo unha vez que volvas dispoñer de fondos.
SERVIZO

16. Que servizos ofrece?

Ofrecémosche a incrible posibilidade de facerlles transferencias instantáneas aos teus amigos, familiares ou a quen ti queiras desde o teu móbil. Esquece o IBAN e outros trámites complexos, tan só necesitarás o móbil da persoa á que queres enviarlle ou solicitarlle diñeiro, e todo coas máximas medidas de seguridade e co apoio dos principais bancos españois. Unha oferta atractiva, non cres? Ademais, agora pode facer doazóns a diferentes causas de caridade só coñecer o código de cada unha das ONGs que ofrecemos na sección das mesmas. E, por se isto fose pouco, estamos traballando para poder ofrecerche o pagamento das túas compras na internet mediante Bizum #cadavezmascerca

17. É seguro?

Por suposto! Bizum é un servizo integramente ofrecido polas canles bancarias, polo que está totalmente apoiada polos sistemas de seguridade dos bancos. A transferencia sempre a ordena o teu banco e son eles os que se encargan de autenticarte.

18. Ten algún límite?

Sabemos que che gusta Bizum, pero sempre é bo marcar algúns límites para garantir a túa seguridade, que é o máis importante para nós:
CASO MÁXIMO
Importe mínimo por operación 0,50€
Importe máximo por operación 1.000€
Importe de operacións recibidas por cliente nun día 2.000€
Número de operacións recibidas por cliente nun mes 40 operacións
Número de operacións recibidas por cliente nun mes 60 operacións
Número de operacións emitidas por un cliente nun mes 150 operacións
Número máximo de destinatarios nunha solicitude/envío múltiple 30 destinatarios
Duración do envío pendente a un NON cliente 2 días
Duración da solicitude pendente a un NON cliente 7 días
Tempo máximo de almacenaxe do contido adicional en servidores do Servizo 30 días

19. Ten algún custo?

Na maioría de casos este servizo non ten custo. Non obstante, dependerá da política de cada entidade. Polo que te animamos a consultalo co teu banco.

20. Como me dou de alta?

O proceso é moi sinxelo.
  1. Elixe a entidade coa que desexas unirte a
  2. Busca na lista a aplicación ou descárgaa na Play Store ou Apple Store
  3. Descárgaa
  4. Xa case rematamos, ánimo
  5. Introduce as túas credenciais de banca en liña e entra
  6. Accede á área Bizum ou Pagamento entre amigos Bizum
  7. Le e acepta os Termos e Condicións
  8. Empeza a facer Bizums!! Así de doado

21. A partir da alta, teño que agardar para poder usalo?

Non. É instantáneo, unha vez que te deas de alta, xa estarás listo para mandar Bizums.

22. Como podo darme de baixa?

Lamentariamos saber que queres darte de baixa, pero se estás decidido a iso, podes darte de baixa a través das mesmas canles polas que realizaches a alta. En caso de calquera dúbida relativa á baixa, sempre podes dirixirte a calquera das sucursais da última entidade coa que estiveches dado de alta.

23. Para cando as outras dúas funcionalidades Bizum: e-commerce e pagamento en comercio físico?

Estamos traballando arreo niso e agardamos que logo poidas pagar con Bizum en comercios.
AXUDA

24. Son unha empresa, ¿podo pagar con Bizum as miñas promocións, premios e descontos?

Bizum permite á túa empresa pagar premios, descontos ou reembolsos aos teus clientes rexistrados no servizo. Non é necesario coñecer o IBAN dos afortunados, o número de teléfono móbil será suficiente. O proceso é sinxelo, só precisa comunicarse coa institución financeira que desexe (e que se cumpra en Bizum), o seu interese en ofrecer Bizum para as túas promocións. Esta entidade indicará os pasos para integrar o noso servizo e que calquera persoa poida recibir o seu premio con facilidade, seguridade e inmediato. Para saber máis, pode dirixirse a informacion@bizum.es.

25. Son unha ONG, como podo ofrecer Bizum?

as ONG que o desexen poidan ofrecer Bizum como canle para recibir doazóns. O proceso é sinxelo. Deben informar a institución financeira coa que traballan habitualmente, que deben estar entre os 28 membros do sistema Bizum, o seu interese en ofrecer a Bizum para recibir donaciones. Esta entidade será a encargada de habilitar o servizo Bizum, e calquera persoa pode facer unha donación independentemente da entidade á que pertence. Calquera solicitude ou dúbida adicional sobre o proceso de rexistro en Bizum pode dirixirse a informacion@bizum.es

26. Roubáronme o móbil, que fago?

Tranquilidade, Bizum é un Servizo totalmente seguro e apoiado polos sistemas de seguridade dos bancos que o ofrecen, polo que, malia que che roubasen o móbil, non poderían acceder a Bizum sen as túas credenciais de Banca en liña.

27. Pagamento dalgún produto con Bizum a outro particular, sen que este se entregase

Se utilizaches o servizo para o pagamento dalgún produto a outro particular e este non cho entregou aínda, recomendámosche acudir á túa entidade bancaria para que che informe sobre as posibles vías de reclamación.

28. ¿Podo usar Bizum para facer unha compra dun elemento dunha festa privada?

De feito, Bizum é unha solución ideal para a compra entre individuos, en particular a través de aplicacións ou plataformas que conectan o compradores e vendedores de pago. Con todo, sempre pode haber casos esporádicos, onde un vendedor tentan sacar proveito da boa vontade do comprador, con independencia de se é pagado con Bizum ou outros medios de pagamento (transferencia, contra reembolso, diñeiro...). Igual que con calquera outro medio, antes de pagar con Bizum, asegúrese de que o vendedor lle deu o produto realmente adquirido ou ofrece garantías suficientes de que ha, posteriormente, enviá-lo, porque a partir Bizum non podemos garantir a boa vontade do vendedor e da consecuente envío de mercadorías. Algúns feitos e accións que poden axudarche a sospeitar que o vendedor non é de confianza son:

  • O suposto vendedor vende un produto novo ou de gama alta a un prezo moi por baixo do prezo de mercado.
  • O teléfono que o vendedor lle di que enviar o diñeiro a un número de teléfono diferente, usado para comunicarse con vostede.
  • O nome da persoa que recibe o diñeiro é diferente do nome do vendedor que foi manter a conversa.
  • En caso de compra a través dunha plataforma de vendas, comprobe sempre a reputación do vendedor ea idade da conta. Desconfianza dos vendedores con mala ou ningunha reputación e con pouca antigüidade.
  • Ás veces a prudencia é unha bendición. É por iso que tamén recomendamos que antes de realizar a operación, asegúrese de que o teléfono non aparece no provedor internet asociado a casos de suposta fraude. Simplemente busque o número de teléfono no seu navegador para realizar este sinxelo cheque.

29. Teño feito a compra dun elemento e paguei a Bizum pero non recibín os produtos. ¿Bizum devolverme o diñeiro? Que podo facer?

Primeiro de nada, lamentamos moito que te vistes nesta situación.

Para a túa tranquilidade, indicamos que toda a información das operacións está rexistrada nos sistemas, de forma que, en caso de fraude, sempre hai un rastro para seguir e sempre tes todos os datos da persoa que recibiu o diñeiro, para que tarde ou cedo, poida "cazar" ao presunto defraudador.

Neste caso, suxerímoslle que presente unha reclamación, as forzas e órganos de seguridade do estado investigarán o seu caso. Desde Bizum colaboraremos na persecución do presunto defraudador aportando os datos que teñamos da mesma e da transacción afectada axiña que as autoridades competentes solicítenos de forma oficial.

INCIDENTES

30. Que podo facer se teño problemas á hora de rexistrarme en Bizum?

En caso de ter calquera problema durante o proceso de alta, ao ser Bizum un servizo ofrecido integramente a través das canles bancarias, recomendámosche que te poñas en contacto co teu banco. Se aínda así os problemas persistisen, podes escribirnos a informacion@bizum.es ou dirixirte ao noso perfil de Twitter e Facebook.

31. Que fago se cambiei de teléfono móbil?

Neste caso, é necesario que lle notifiques á entidade bancaria coa que estabas rexistrado o cambio de número de teléfono para que esta o actualice en Bizum. Ademais, para evitar que o teu número de teléfono se manteña activo ata que lle notifiques á entidade bancaria o cambio de número, recomendámosche tramitar a túa baixa antes do cambio de terminal.

32. E se cambio de entidade bancaria?

En caso de cambiar de banco, a entidade bancaria coa cal estabas rexistrado tramitará a túa baixa. En todo caso, este proceso de baixa pode tardar un par de días, polo que se vas cambiar de banco, recomendámosche tramitar a baixa en Bizum de forma previa, co fin de poder darche de alta co teu novo banco de forma instantánea.

33. Como actuar se me dá erro cando fago unha operación con Bizum?

En primeiro lugar, non te preocupes, dado que ata que non che confirmemos na pantalla que o envío ou a solicitude se realizaron correctamente, non hai risco de que se fixese unha operación sen o teu coñecemento. A seguir, recomendámosche repetir un par de veces o proceso por se puidese deberse a un erro puntual da aplicación e, en caso de persistir, animámosche a poñerte en contacto co teu banco. Se aínda así, os problemas persistisen, podes escribirnos a informacion@bizum.es

34. Equivoqueime de destinatario ao enviar un Bizum, que podo facer?

A solución máis doada é que te poñas en contacto coa persoa á que lle enviei erroneamente o diñeiro, co fin de que esta poida devolvercho. En todo caso, tamén podes poñerte en contacto co teu banco para que che informe sobre en que casos poderás solicitar a devolución da operación.

35. Deime de baixa no meu banco sen darme de baixa en Bizum. Posteriormente fíxenme cliente doutro banco e, ao darme de alta en Bizum, non me deixa porque me di que aínda sigo rexistrado co meu antigo banco, que podo facer?

Sen problema! Contacta co teu antigo banco para que poidan darche de baixa no servizo de Bizum, e rapidamente poderás volver usar Bizum!

Sociedad de Procedimientos de Pago, S.L. es responsable del uso de cookies, técnicas y de análisis, en su sitio web para permitir al Usuario la navegación a través del mismo, así como analizar su comportamiento. Haciendo click en “Acepto”, consiente el uso de esta tecnología. También puede configurar o rechazar la instalación de estas cookies a través de la opción de Configurar cookies. Puede consultar la política de cookies completa aquí.